Jornada cooperativistat 4t ESO

Image

El dia 8 de maig els alumnes de l'optativa d'Economia de 4t d'ESO van participar en el primer concurs del joc cooperatiu Humanity at play.
La jornada va consistir en una primera fase on es competia entre els equips del mateix centre i una segona fase que competien els guanyadors de cada centre. Les altres escoles participants eren d'arreu del territori nacional: Astúries, Mallorca, Galícia, Madrid, etc.
Els alumnes de l'escola, tot i no sortir vencedors, van demostrar haver après molt bé la mecànica del joc i, sobretot i el més important, comprendre la finalitat del joc que no és altra que potenciar l'economia social i la cooperació internacional.

L'escola a les Xarxes

Documentació Pública

Documentació Pares

Si vol accedir a les fotos i contingut per a pares, pot Identificar-se aquí. ( Usuari i clau Clickedu )